fredag, juni 22, 2007

Ih hvor vi glæder os ....

I morgen tager vi afsted til Fyn for at besøge nogle mennesker som vi holder rigtig meget af......

I den anledning har jeg købt en kurv med de sødeste blide lyserøde roser, sarte lilla blomster og noget meget yndigt lyst som jeg ikke ved hvad er.

Disse blomster skulle måske symbolisere den qvinde som vi skal på visit hos her i week-enden. Naarj det tror jeg ikke man skal regne med!

Tværtimod er der nogle der mener at hende og jeg skal holde os indendøre i morgen hvor man brænder hekse af. Ja jeg fatter ingenting.

Men hende der skal have blomsten hun er simpelthen så dejlig og jeg (vi) glæder os helt vildt til at holde fri sammen med hende og hendes dejlige mand. God week-ende derude og god sankt hans aften :-)))



2 kommentarer:

Lene sagde ...

tak i lige måde, og nej en heks det er du ihvertfald ikke, men en klog kone derimod :-)

kokken sagde ...

Tak skal du have - og lige måde skulle man vist sige!