fredag, januar 25, 2008

Endelig blev det fredag ....

Ja, så blev det fredag og det skal der ikke klages over! Jeg skal bare lige på arbejde fra klokken 12 til klokken 15.30 - så det burde selv jeg kunne holde til.

Inden det skal der lige klares en åndsvag opgave: Selvom jeg kun arbejder 25 timer om ugen har jeg beholdt min mulighed for at være fuldtidsforsikret og dermed kunne trække det optimale beløb når jeg engang gik på efterløn. Det eneste det krævede var at jeg meldte mig på det lokale jobcenter hver 3. måned for at sige at jeg var jobsøgende.

Men nu har en vis hr. Claus Hjort Frederiksen bestemt at jeg HVER UGE skal gå ind på mit CV(!) (der nu er lagt ud på nettet) og klikke mig aktivt jobsøgende. Så lige nu venter en opgave med at få lavet et CV der skal lægges ud på nettet på "min side".

Behøver jeg at fortælle at det er jeg grundig træt af. Specielt da når man tænker på at jeg ikke modtager nogen ydelse overhovedet .......

Godt at tiden arbejder for sådan en "næsten" efterlønner - for ellers kunne blodtrykket da godt blive påvirket af en sådan beslutning :-)

Ingen kommentarer: